Klær fra Rose

Da har min årlige sponsorpakke fra Rose kommet. Som dere kanskje allerede vet så har jeg en samarbeidsavtale (på sykkel) med Rose. https://www.rosesykler.no Utenom sykkelavtalen får jeg også et gitt antall klær fra deres sortiment, hver sesong. Det er en stor pakke hvor jeg selv kan plukke hva jeg ønsker. Jeg tenkte bare å promotere årets klær ettersom jeg er veldig fornøyd med både design, passform og  kvalitet. Så jeg har tatt noen bilder for vise noen av klærne som fulgte med i årets pakke.

IMG_0027IMG_0037IMG_0047IMG_0041IMG_0031IMG_0040IMG_0025

Legg igjen en kommentar

